Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2012 13:13 - О, майко мила!
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 2915 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.10.2012 17:31


Благодаря ти, майко, че ме оставяше да правя каквото ми се прави, без да ми пука какво мислят околните. Благодаря ти, майко, че ме пусна да раста по улиците и да пускам чужди мисли да гнездят в главата ми. Благодаря ти, майко, че ме оставяше да гълтам с отворена уста големите хубави думи и след това да ги бълвам, без да разбирам колко са съкровени и как всяка злоупотреба с тях олющва ценността им. Благодаря ти, майко, че ме гледаше, без да ме виждаш, и се научих да се налагам на чуждото внимание с агресия. Благодаря ти, майко, че ме научи да се крия от хората, като се навирам в носовете им. Благодаря ти, майко, че ме остави сам да се възпитам. Амин!
Шашна ли ви този дитирамб? Е, няма нужда! Представете си как го изрича синът на Ирен Кривошиева и няма да ви се стори никак странен. Когато ми стана известно, че Ирен и Владимир са номинирани за изгонване от шоуто, реших да видя дали пък това наистина ще стане. Не ми се вярваше особено. И познах. Те - и по-специално той - са непостижими дразнители. А скуката е смъртен враг на всяко шоу. Така че името Господне ще продължи още доста време да лепне в ушите на "вери импортант" персоните - тоест, на много важните хора. Ако този младеж и неговата майка са "много важни" - прости ме, Боже, но и аз ще изрека напразно Твоето име, за да се почудя с кое са толкова важни. Да се запитам какво могат да научат от тях зрителите на това шоу. Но пък шоуто се прави за забава, не за да кара човека да търси познания. Така че оставането на тази "артистична" двойка в забавното предаване е закономерно. Повече простотии = повече шоу = повече забавление. (Само за някои вкусове, моят решително не е сред тях.)
Очаквайте още изяви на спонтанното самовъзпитание на Владимир под "артистично" равнодушния поглед на майка му. Явно през първите седем години от живота на сина си тя се е занимавала с всичко друго, само не и с него - за какво сега да вземе да се занимава... Образец за следване, няма що. Не, сгреших - ролеви модел. Така му казват в онази държава, където Ирен двадесет години нонстоп игра главната роля в one-woman шоуто "Mrs. Nobody". Втората й запомняща се роля след Тинка-слугинка от хотел "Централ". Добре изиграна, с много чувство. Тръпна, като си помисля какво ли биха представлявали евентуалните деца на Владимир. И как евентуално доживялата да ги види тяхна прабаба ще ги защитава с умиление  - на това единствено основание, че всяка втора думичка от устенцата им ще бъде "Господ" (пак ме прости, Боже).
"О, мила майчице", беше възкликнал в една своя книга Стайнбек. С чиста съвест го изплагиатствах. Но го попромених за всеки случай. Не. Уточнявам - за този. Клиничен случай.


 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 893468
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031