Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2011 14:34 - Вредна ли е мисълта?
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 2868 Коментари: 5 Гласове:
0




Напоследък българите май не осъзнават значението на думите в родния си език.

Говорехме си с един познат кой за какво мечтае. Изслушах го, после му разказах пък своята голяма мечта. Едничката пречка за осъществяването й е... сещате се, нали? Липсата на необходимите пари.
След като изслуша двете ми изречения, моят познат реагира: "Ми като е така, що просто не си налягаш парцалите?"
Все още не ме е хванала склероза. Помня какво съм казала преди две минути. Не си спомних да съм му казвала, че съм хукнала да осъществявам мечтата си на всяка цена.
Нали това означава думата "мечта" - искаш нещо, което нямаш възможност да постигнеш. Представяш си колко добре ще се почувстваш, ако...Навреждам ли някому с това, че в главата ми се въртят представи?



Тагове:   мечта,   мисъл,   вреда,   пари,   пречки,


Гласувай:
0



1. antivlaks - Не съм съгласен !
17.01.2011 17:48
Мечтата е "скицата" ! От нас зависи дали ще завършим "картината" !!!
цитирай
2. armorica - Разбира се, мечтата наистина е "скицата"
17.01.2011 18:32
Каква е обаче рецептата за преборване на "прозаичната" пречка "паралипсия"? С моята специалност досега съм упражнявала няколко професии в една и съща сфера, но нито една от тях не дава възможност за прилично заплащане на труда ми. Под "прилично" имам предвид адекватно на знанията и уменията, които към натрупала по време на следването, и на опита от немалкото години, през които съм работила досега. По принцип хуманитарните специалности са силно подценени. Спомнете си П. Р. Славейков и защо чорбаджиите решили, че трябва да дават на даскала по-малка заплата, отколкото на говедаря.
Неадекватно ниската ми заплата не ми дава възможност да кандидатствам за заем от банка, с който да осъществя голямата си мечта.
Така че в тази ситуация какво зависи от мене?
Навярно ще кажете, колега antivlaks, че трябва да внеса промяна. Да усвоя нова, печеливша професия? На моите години това е опция само за хора без ангажименти, а аз имам ангажименти, които няма как да пренебрегна. Няма и кой да ме храни за неопределен период от време, докато преориентирам живота си.
Ще ми бъде интересно да узная какво имате да кажете по този мой коментар.
цитирай
3. antivlaks - Нямам "рецепта" ! :(((
18.01.2011 13:45
За съжаление живеем на Земята , а не в Раят !
Не забравяй ,че човек е продукт на обстоятелствата !
За това ,по някой път се налага да "ревизираме" приоритетите и ценностите си !
цитирай
4. armorica - Вярно, ревизията понякога е наложителна
18.01.2011 14:01
Но все пак има приоритети, които няма как да слязат надолу по ценностната стълбица. Такъв приоритет за мене е сигурността - моята и на семейството ми.
цитирай
5. antivlaks - Трудно е, знам !
18.01.2011 19:42
За това Хайтов беше казал :
Едно е да искаш , друго е да можеш , а трето и четвърто е да го направиш !
Лично аз "зарязах" академичната кариера за по-прозаична !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 894094
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031