Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2010 12:36 - Хубаво е да си лош
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 897 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да са бунтовници без кауза - не са. Но за какво им е било необходимо на всяка цена да присъединяват някого към каузата си, ако той не иска? 
Говоря за двамата от хасковското спортно училище, които пребиха съученика си, понеже не искал да избяга от час. Не ми е известно дали побойниците са искали набитият да бяга заедно с тях, или просто да се изпари от часовете. Но във всеки случай са искали едно - "добрият" да стане "лош" като тях. Защото очевидно смятат себе си за "добри", понеже са "лоши", а "добрият" според тях е "лош", защото не иска да приеме тяхното виждане за "добро" и "лошо". 
Едно време се опитаха да ме накарат да запаля цигара. Не насила, но доста настоятелно. Тогава обаче, в онези години, не виждах смисъл да се научавам да пуша. Не от страх, че у дома ще ме разкрият. Просто "не ми беше приоритет", както е модерно да се казва сега. По-късно реших да опитам и го направих - по собствено желание. След време ми стана безинтересно и спрях. По собствено желание.


Тагове:   желание,   бой,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 899300
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930