Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2010 14:51 - Добре, ще чегъртам
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 2628 Коментари: 7 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нарочно изнасям един коментар в постинг. Читател написа: 
"Модерация? От какво се страхуваш? Не ме обвинявай, че пиша анонимно, наскоро си изтрих профила, но модерация никога не съм слагал. Това е унизително за пишещите и показва малодушие от страна на автора на блога.
Остани си със здраве. Няма да те посещавам повече, макар че пишеш добре."
Съжалявам, че загубих потенциален читател. 
Може и така да е - че модерацията показва малодушие. Отначало, когато направих блога, нямах модерация. Сложих я наскоро, защото един аноним (нарочно пиша "аноним", за да го отличавам от този читател, когото сега цитирам) ме заля с помия. Навярно е целял да ме накара "да се скрия в миша дупка". Тоест, отровният му коментар да ме подтикне да премахна блога си и да не пиша повече нищо във виртуалното пространство. Което - естествено - ме вбеси. 
И понеже нервите са ми скъпи, реших да филтрирам отзивите. 
А може би ще направя друго - възстановяване на свободния достъп и ограничен живот на коментарите тип "клоака" (извинявам се за нелицеприятния термин). Не за да демонстрирам смелост. А за да могат евентуалните ми читатели сами да си правят изводи, съпоставяйки съдържанието на постингите и това на евентуалните оплювки.




Гласувай:
6



1. mamas - Поздрави!
05.10.2010 15:07
Оплюването и заливането с помия за някои хора е начин на живот...
Аз не одобрявам коментарите, но съм забранила анонимните. Знам, че има много хора, влизащи анонимно, които са добронамерени, но какво да се прави! И на мен нервите ми са скъпи :)
Хубав ден!
цитирай
2. armorica - Благодаря за разбирането
05.10.2010 15:17
Човек, когато си направи блог, научава доста неща.
цитирай
3. анонимен - Аз
05.10.2010 15:18
също не посещавам блог с "одобряваща!?" модерация
цитирай
4. nadagr - Модерацията е за това -
05.10.2010 16:13
всеки съобразно желанията си да направи своите настройки на блога си.
А за малодушието изобщо не съм съгласна, чела съм много добри блогове, в които всякакви коментари са изключени. И от това не страда тяхното качество.
Въпрос на виждане на този, който списва своя блог.
Поздрави!
цитирай
5. pilcho - ...
05.10.2010 16:40
Страшна тъпотия е да не четеш интересни писания САМО защото не можеш да плюеш като анонимен. Аз чета доста новинарски сайтове, блогове, книги... в които изобщо няма възможност за коментари. И съм сигурна, че всеки друг ги чете, без да му идва наум да се тръшка.
цитирай
6. анонимен - Онзи анонимен.
05.10.2010 23:35
armorica, благодаря, че обърна внимание на текста ми, или ти трябва да ми благодариш, за това че ти дадох идея за тема (за размисъл или за точкуване)

pilcho, теб не съм засичал, не знам какво и как пишеш, дали модерираш. Аз не плюя и никога не съм плюл. Искам само, когато заглавието на темата е: " Кои сте вие за себе си?" да мога да отговоря с коментар, не мислиш ли, че така е редно?
цитирай
7. armorica - Здравейте, Анонимен!
06.10.2010 12:04
По-скоро би трябвало да е второто, защото вие се зарекохте да не посещавате повече блога ми (не бих могла да ви се сърдя за това решение), но въпреки това прочетохте постинга ми, посветен на вашия коментар. Отначало мислех да ви отговоря с коментар, но реших, че сигурно няма да го прочетете, щом сте се зарекли да ме подминавате, а наистина ми се искаше да узнаете за съжалението ми, че ще ме игнорира един интелигентно пишещ човек. Освен това, напълно прав сте, че решението за модерация е тема за размисъл и събира различни виждания. Колкото до точките, те не са ми цел - иначе щях да копипействам сензационни новини или да плюя наляво и надясно по всичко, за което се сетя. Целта на блога ми е написана в неговото описание.
Ако решите пак да ме четете - винаги сте добре дошъл!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 898409
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930