Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2010 20:28 - Бръкнах някому в джигера
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 3439 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 24.09.2010 22:08


Преди малко изтрих един коментар. Пардон, не беше коментар, а кофа с лайна - с извинение пред публичното пространство. Клоакалното излияние беше предизвикано от факта, че хората един ден решават да си направят блог. 
Май само мазохистите правят това, от което им се драйфа - както този благоразумно подписал се "анонимен" чете неща, които го изкарват от кожата му. Или просто си търси с кого да се заяде.
Не си дадох труда да запомня епитетите, но смисълът беше че трябвало да има цензура във виртуалното пространство. От изявлението му излиза, че само той имал право да изказва каквито и да било мнения.
Изглежда, съм предизвикала свещения гняв на някое превъплъщение на Игнаций Лойола или на Джироламо Савонарола. Но как да го разпознае човек, като го е било срам да си напише името.
Ало, безименният, излез с името си, като си решил да плюеш наляво и надясно!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. armorica - Втората кофа с лайна
24.09.2010 20:36
Второто изригване на анонимния вулкан:
"че дори и след като ми изтри коментара, ти ще си останеш също толкова психично неуравновесено същество, каквото бе и преди, а и за в бъдеще, както изглежда.
Ужасното е, че ми е се тая за теб, защото какво ми пука за някаква луда в някакъв блог, но
Ужасното е, че ужасно започна да ми се натрапваш с присъствие, а това
Ужасно ме дразни.
Ужасно е! Да!"
Писа Той: "Ужасно започна да ми се натрапваш с присъствие." Ами обади се на модераторите да ми премахнат блога.
цитирай
2. анонимен - Петър се казвам ;)
24.09.2010 20:38
Е и ?!, Това, че вече знаеш името ми промени ли нещо ???
А, защо все пак не цитира двата ми коментара. Никъде не съм споменавал, че трябва да има цензура, а само, че с теб и твоите публикации/мнения, психично неуравновесените и самотни люде постващи в нетпространството, се увеличава. Нямам ник тук, не смятам и да имам, аз съм обикновено жертвата, която чете. Но покрай такива недоразумения като теб, все по-рядко. Защо ли?! Ами, именно заради такава диария като твоята или ......
цитирай
3. armorica - Като пиша диарии, за какво
24.09.2010 20:43
си цапаш мозъка да ме четеш? За да има още с някого да се заяждаш, когато ти е скучно?
цитирай
4. saadi - Глупости .
24.09.2010 20:44
Тая блогърка ми изглежда съвсем уравновесена .
цитирай
5. mimayordanova - Славе, завършила си СУ, владееш ...
01.10.2010 23:44
Славе, завършила си СУ, владееш поне няколко езика, преводачка си. Ако някой посредствен простак те вбеси с простотията си, щото няма с какво да те впечатли, моля те, прояви разум и го сравни с някой преподавател от СУ... и ще разбереш, че е чиста загуба на време да го ограмотяваш...
цитирай
6. armorica - Славе, завършила си СУ, владееш ...
04.10.2010 12:01
mimayordanova написа:
Славе, завършила си СУ, владееш поне няколко езика, преводачка си. Ако някой посредствен простак те вбеси с простотията си, щото няма с какво да те впечатли, моля те, прояви разум и го сравни с някой преподавател от СУ... и ще разбереш, че е чиста загуба на време да го ограмотяваш...

В първия момент, когато някой те залее с помия, реагираш инстинктивно. Но аз вече приключих диалога си с този аноним, а и с подобните нему. Въведох модерация. И добавих едно изречение към описанието на блога си - идеята заех от angpiskova.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 892097
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031