Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2010 12:01 - СетИхте ли се оти ви го нечем договоро?
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 1094 Коментари: 0 Гласове:
4



Посред тържествата за годишнината на един мобилен оператор клиентите му го псуват на поразия, че не им приема парите. Искат да си платят изговореното, обаче системата не работи. Дни наред се редят по опашки, рискувайки уволнение. С пяна на уста решават да се откопчат - пак удрят на камък. Отписваш се, но не преди да си платил таксата за оставащите от договора месеци...

Който те обслужва, те обсебва. Става ти господар. Играеш по неговата свирка.

Аз ползвам номер от същия тоя оператор. Само че на ваучер. Защо ли?

Защото не желая обслужващият ме да ми става господар.

Защото нервите ми не са в излишък. Не ми е нужно да си затрупвам мозъка с помнене кога трябва да си платя телефона. Не желая да търча като изоглавена по касите (твърда противничка съм на дистанционните плащания). "Свободата, Санчо..." лично на мене ми е по-скъпа от "салама" на безплатните минути, разговорите "за 1 стотинка" и тем подобни "улеснения". Не го казах на служителката, която се мъчеше да ме зариби с договор, докато регистрираше картата ми според новите изисквания. Тя просто нямаше да го разбере.

Защо си държа на ваучера ли? Защото съм от хората, които не понасят някой да командва всекидневните им работи. Заредила съм картата - говоря. Не съм я заредила - не говоря. Аз - лично аз - отговарям за собствените си удобства. А контролът над собствения ми живот за мене е безусловно висшето удобство.



Тагове:   контрол,   джиесем,   опашки,   ваучер,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 893501
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031