Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 13:59 - Гнусно е да си чудотворец
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 1182 Коментари: 2 Гласове:
3



Прости ме, Боже, но колкото и да съм подобна на Тебе, не искам да вървя по Твоите стъпки. Ти превърна водата във вино, нахрани хиляди хора с два хляба и пет риби (или пет хляба и две риби, не си спомням как точно беше), но аз това не го мога. Не съм способна срещу десет лева да купя продукти, струващи петдесет. Не ми е по силите да сготвя качествена храна от съставки със съмнителни качества. Както картинно го описа едно време един твой таен фен - Марк Твен, не мога да напъхам двама негри в кожата на един негър. Да кажеш, че не се опитвам да го правя чудото - не, напротив, опитвам се. И го постигам. Тоест, внушавам си, че съм го постигнала. Внушението е велика работа, може наистина да си повярваш. Виж, боклук колкото за двама мога да правя. Това е научно установено. Пише го черно на бяло в моите съобщения за такса смет, като ги съпоставя с получените от мои близки. Квадратурата - една и съща, обаче е изчислено, че аз цапам два пъти повече. Щото съм се изхитрила да обитавам жилище тип "луксозен строеж". И като е така, трябва да си плащам за гяволъка. Те, гяволите, всичките винаги си плащат накрая. Тия като мене обаче си внасят данъка "гяволък" перманентно. Моля те, Боже, не ме карай повече да правя чудеса. Цяло чудо си е, че добутах дотук тоя живот, изтъкан от всекидневни чудотворства. Сили нямам повече, смили се! Поне малко да поживея, без да се напъвам всеки ден да сътворявам по едно чудо. Нали не съм ти потрябвала чак толкова, а?! Хайде нека да не увеличаваме калабалъка покрай Твоите селения за момента. Така и така един ден ще се видим с Тебе лице в лице и тогава ще си приказваме повечко. Може, нали?


Тагове:   мъка,   чудотворец,   данък,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Това и аз не мога да го разбера. Да си ...
11.09.2010 14:32
Това и аз не мога да го разбера. Да си плащам затова, че съм поставила по-качествена дограма? Нали съм платила на фирмата. Взето е ДДС. Завъртяла се е допълнително икономиката. Има за фирмата, има за държавата. Но - не! Още веднъж ще си плащаш, защото не си искал да живееш например на палатка. Не е ли абсурд?
цитирай
2. armorica - "Замърсителят плаща", но не и у нас
11.09.2010 17:18
Според българските финансови министри излиза, че обитаващите тухлени жилища са по-големи мърлячи от тези в панелите например. Така се получава парадоксът един човек от тухлен апартамент да плаща два пъти повече такса смет от двама в също толкова голям панелен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 898666
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930