Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2010 17:39 - Не искам да съм млада
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 1911 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 02.09.2010 17:42


 Разхождам се аз из виртуалното пространство и попадам на блога на една млада жена. Интересни размисли за мъжете и жените, полезни ориентири за градската джунгла. Обаче като нагазих по-навътре, ми стана страшно.

Събужда се титулярката на блога - цепи я главата от махмурлук. Погледне се в огледалото - на нищо не прилича. Вземе да релаксира (не става ясно с какви дейности си изкарва прехраната) - посетителят на блога й я намира седнала в някое фешънъбъл заведение на коктейл с приятелки и с планове за отбиване в още няколко такива местенца за още няколко питиета... Няма как да разбера поза ли е или действителност, измисля ли си ги тези алкохолни кълбета или наистина живее по този начин. Но ми идеше да кресна: "Не искам да съм млада!"

Ако в това се състои целият живот на днешните млади жени... халал ти лайфа, искам бръчки.



Тагове:   Младост,   алкохол,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - И аз съм благодарна,че
02.09.2010 18:05
бях млада в по-удохотворено общество.Сега обстановката е ужасна
цитирай
2. highvoltage - Слава Богу практически не е възм...
02.09.2010 18:11
Слава Богу практически не е възможно всички млади моми да са безделни алкохолички. Но мился точно това пространство тука им дава възможност на този тип да се "похвалят" как си живеят, а другите нямат време да пишат глупости, т.е. чува се само гласа на безделниците.
цитирай
3. armorica - highvoltage - и аз на това се надявам
02.09.2010 18:29
да не са всички млади българки като случайно "посетената" от мене. А иначе пишеше доста културно.
цитирай
4. анонимен - Я стига с това лицемерие!!
04.09.2010 12:02
Хаха - и без да ги искаш, времето такива бръчки ще ти плесне, та ще ти висне ченето и ще плачеш за лайфа, ама ядееец))))))))))
Апропо, само стари и некултурни ли могат да си пият питието с приятелки и да си говорят за рецепти и любовниците на комшийката?!?!)))))))))
цитирай
5. анонимен - На всички
04.09.2010 19:08
времето ни плясва бръчки, и на нас анонимните. И май в постинга става дума за всекидневно наливане.
цитирай
6. armorica - Чак полемика се получи
04.09.2010 21:48
Уважаеми анонимен под номер 4, къде в постинга видяхте, че отричам правото на младите и културните да седнат на питие и да си разменят клюки? За всички възрасти събирането с приятели има една и съща цел - да говорят за познатите си. Някои обсъждат например кога, къде и с какво еди-кой си се е напил или дрогирал, кой пореден аборт е направила еди-коя си. Тях това ги интересува, други пък друго.
Доста ограничени виждания имате за интересите на различните възрасти. Сигурно няма да ми повярвате, но лично мене ме вълнуват много неща, които нямат нищо общо нито с готвенето и любовниците на съседката, нито с всекидневните всенощни бдения в пианобарове или чалгаклубове. Имам понятие от махмурлук и не смятам, че е задължително да присъства във всекидневния ми график. Умея и без алкохол да си създавам хубави емоции, тоест да си правя "лайфа".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 892766
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031