Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2010 14:33 - Прекален бунтар и Джулаю не е драг
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 3193 Коментари: 6 Гласове:
-1

Последна промяна: 21.06.2010 14:36


Вдигам персонален бунт против "бунтарите". Някои предложиха спонтанно зародилият се български празник с небългарско име Джулай морнинг да стане национален празник. Крайничко ми звучи. Не обичам да ми натрапват нечии частни схващания като общовалидни ценности.
Нито съм фенка на "Юрая Хийп", нито някога преди 1989 г. съм се чувствала или съм била преследвана и несвободна, а и самата песен "Джулай морнинг" не ми говори нищо - във всякакво отношение. Но от любопитство си задавам един въпрос. В текста на въпросната песен се казва "…on a July morning", което буквално означава "в една юлска утрин". Та би ми било любопитно да разбера - ако някой може да ме светне - кой и защо е определил за това празнуване точно нощта, в която си отива 30 юни и настъпва 1 юли. Юлските утрини са тридесет и една - всяка Божа година в календара, по който живее целият свят. Никоя друга дата от този месец ли не е достойна да бъде отбелязвана в чест на една песен?
(Знам какво е вероятното обяснение - защото 1 юли е първият ден от месеца, за който се пее в песента на "Юрая Хийп".) 
Лично аз, ако реша да будувам, за да посрещна в юлска утрин изгрева на брега на морето, бих избрала навечерието на собствения си рожден ден, и то не на "култовия" Камен бряг, а на друго място от черноморското ни крайбрежие, с което съм почти кръвно свързана. Но това си е моя лична работа. Впрочем, предпочитам да прекарвам нощите си в леглото. 
И сега да поизплаша суеверните. Сигурно много хора са чували за така наречения вечен календар. В него има списък с дати, определени като "нещастни дни" - не е добре тогава да се започват важни работи. Втората от двете "нещастни" дати за юни е 30 - във вечерните часове на тази дата започва подготовката за Джулай морнинг. Припомнете си нещастните случаи на Камен бряг и в околностите му. 
Това го съобщавам само като факт.




Гласувай:
0



1. анонимен - Хубаво е да се посреща изгрева.
21.06.2010 15:19
Датата не е от значение.Но посрещането на изгрева на първи юли с песента ''Юлско утро'',защото това е първото юлско утро е вид съпричастност с духовния порив на хипи-движението против войната,за един по-мирен и по-чист свят.
цитирай
2. armorica - В началото е било словото, по-нататък би било добре да дойде и деянието
21.06.2010 15:44
анонимен написа:
Датата не е от значение.Но посрещането на изгрева на първи юли с песента ''Юлско утро'',защото това е първото юлско утро е вид съпричастност с духовния порив на хипи-движението против войната,за един по-мирен и по-чист свят.

Съгласна съм - и по-точно, известно ми е - че посрещането на слънцето с тази песен е общение със стремежа към по-добър свят. Не знам колко от българите, които запяват "July Morning" на Камен бряг с първите слънчеви лъчи на първи юли, правят нещо повече от това. Имам предвид колко от тях предприемат лични действия, насочени към подобряването на света. Или просто това си остава нематериализиран духовен порив.
цитирай
3. kass - armorica
30.06.2010 17:42
http://www.vbox7.com/play:58c4f259
Дано ти хареса песента, колкото до Джулая едва ли някога ще бъде и ще носи емоциите, поривите и смисъла, които е имал. За да разбере някой в какво се изразяват те е трябвало да бъде там преди много години...
Поздрави!
цитирай
4. анонимен - дааааам
01.07.2010 04:58
авторката е комунистка..то си личи по поста който е праснала тук
цитирай
5. armorica - авторката е комунистка. . то си личи ...
01.07.2010 11:46
анонимен написа:
авторката е комунистка..то си личи по поста който е праснала тук

Може би и тези от линка по-долу са комунисти:
http://www.teenproblem.net/f/viewtopic.php?t=345018&sid=6c113d5aff2a5498d4d5d52b057049b0
цитирай
6. анонимен - Footopyissept
30.07.2011 01:44
[url=http://owdijfvcnid.com]efdnlwiernf[/url] Idogteexago <a href=http://efdincaa.com>dkyubwvfcn</a> irralfphalfub http://lirwjcnncvuier.com thiggelialofe
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 899191
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930