Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 13:39 - "И като каза - рече"
Автор: armorica Категория: Други   
Прочетен: 2091 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 15.06.2010 13:41


Една бивша колежка от време на време цитираше този библейски израз. А ето какво "каза и рече" Симеон Дянков:"... сега вместо Елтън Джон щяхте да слушате Алла Пугачова".
Пропусна една думичка - "да слушаме "само" Алла Пугачова".
Сега ми се ще и аз да кажа и да река. Израснала съм във времето, когато музиката от социалистическите страни преобладаваше в българския ефир, но познавам и песните на Елтън Джон. Защото съм ги слушала. И то не нелегално - с каквото си умират да се пъчат някои днешни демократи. Не познавам всичките му песни. Както не са ми известни и всичките песни на Алла Пугачова. И не ми е ясно защо например "Миллион алых роз" трябва да бъде оплювана за сметка на възвеличаването на "Circle of Life". Лично аз с удоволствие слушам и двете тези песни.
И още едно лично наблюдение. Работя в голямо общо помещение (
"open-space office") - на няколко места има транзистори, настроени на различни радиостанции. Наоколо ми работят предимно млади хора между 25 и 35 години. Много от тях, когато от някой транзистор случайно прозвучи "Миллион алых роз", тананикат и дори припяват - макар че най-младите от тях едва ли са учили руски под каквато и да било форма.
Всеки чужд език е отворен прозорец към света. Дори на този език да се е говорело в тоталитарни общества. Първото такова общество е италианското, в което е възникнал фашизмът. Някой в България случайно да мрази италианците?




Гласувай:
0



1. smirena - Aз ,например, не слушам музика.
15.06.2010 13:55
Не че тя не звучи навсякъде около мен,но ми е като фон на ежедневието.Елтън Джон нищо не ми говори,макар че и негови песни сигурно са звучали покрай ушите ми,но за едно сте права - и аз не си спомням ,,забранена музика.''
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: armorica
Категория: Други
Прочетен: 899692
Постинги: 250
Коментари: 351
Гласове: 833
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930